تیم مس سونگون ورزقان با برتری مقابل گیتی‌پسند اصفهان برای سومین بار قهرمان لیگ برتر شد و بازیکن این تیم نیز عنوان آقای گل لیگ را به دست آورد.

قهرماني مس سونگون

به گزارش همشهری آنلاین، روز جمعه (۶ تیر) دو تیم مس سونگون و گیتی‌پسند دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال را برگزار کردند.

در این دیدار که از ساعت ۱۸ در سالن خالی از تماشاگر پورشریفی تبریز آغاز شد. دیداری که از همان ابتدا با خطای کاپیتان مس روی بازیکن گیتی‌پسند به درگیری بین نیمکت دو تیم و وقفه‌ حدود ۵ دقیقه‌ای بازی منجر شد و با اخراج یک نفر از نیمکت هر تیم ادامه پیدا کرد.

در این دیدار پرتنش ابتدا مسی‌ها در دقیقه ۱۴ توسط میثم خیام به گل رسیدند، اما دو دقیقه بعد مرتضی عزتی پاسخ این گل را داد. در ادامه مسی‌ها صاحب یک ضربه مستقیم شدند که مهدی جاوید آن را به زیبایی تبدیل به گل دوم مس کرد و نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید.

در همان دقایق اولیه نیمه دوم میثم خیام دومین گل خود و سومین گل مس را وارد دروازه حریف کرد. گیتی‌پسند که تا اینجای کار بازنده میدان بود به حملات خود افزود تا این که موفق شد توسط سعید عباسی به گل دوم خود برسد و در ادامه نیز گل حسن‌زاده بازی را به تساوی و وقت اضافه کشاند.

هر دو نیمه وقت‌های اضافه بدون گل به پایان رسید و سرنوشت بازی به ضربات پنالتی سپرده شد.

در این مرحله نصیری، جاوید، فخیم، تقی‌زاده، آقاپور و شجری پنالتی‌های مس را تبدیل به گل کردند و سنگ‌سفیدی، عزتی، حسن‌زاده، عباسی و الکس پنالتی‌های گیتی‌پسند را گل کردند، اما برمشوری با هدر دادن پنالتی خود مس را برای سومین سال پیاپی به قهرمانی رساند.

همچنین مهدی جاوید، ستاره تیم مس سونگون با به ثمر رساندن ۳۴ گل عنوان آقای گلی این فصل لیگ برتر را کسب کرد.

جاوید برای چهارمین فصل پیاپی این عنوان را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 525729

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha