جانشین مرزبانی استان بوشهر با تاکید بر مقابله با کالای قاچاق گفت: تخلیه و بارگیری کالا در استان بوشهر باید از مبادی رسمی و قانونی انجام گیرد و کشف کالا از معابر غیررسمی قاچاق است.

قاچاق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ منصوررضا عزیزی ۶ تیر در بررسی اسکله تجاری بندر عسلویه با تاکید بر نقش مهم ساحل‌نشینان در ارتقای امنیت مرزی اظهار کرد: تعامل و همکاری مردم ساحل‌نشین استان بوشهر با مرزبانی استان ستودنی است و در این راستا تسهیل در ارائه خدمات به مردم مورد تاکید قرار دارد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس را دارد افزود: مردم ساحل‌نشین استان بوشهر توجه ویژه‌ای به اشتغال مرتبط با دریا از جمله صید و صیادی، تجارت و مشاغل ملوانی دارند که تسهیل و رفاه مرزنشینان از اولویت کاری مرزبانی است.

جانشین مرزبانی استان بوشهر از برقراری  امنیت پایدار در طول سواحل استان خبر داد و بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین وظایف مرزبانی برقراری نظم و امنیت جامعه است که در این عرصه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در دستور همه مرزنشینان قرار دارد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه مرزنشینان و ساحل‌نشینان استان بوشهر فعالیت‌های قانونی انجام می‌دهند گفت: ساحل‌نشینان در نقاط‌های مختلف شهری و روستایی استان بوشهر از اقدامات غیرقانونی پرهیز می‌کنند که از تعامل و همکاری آنان با فرماندهی مرزبانی استان قدردانی می‌شود.

وی با تاکید بر روان‌سازی و تسهیل در صادرات و واردات برای تحقق جهش تولید گفت: ورود و خروج شناورها فقط از مبادی رسمی و قانونی استان بوشهر صورت می‌گیرد و تخلیه و بارگیری هر گونه کالا در سواحل استان بوشهر از معابر غیررسمی قاچاق محسوب می‌شود.

کد خبر 525574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha