مالک تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: تیم ۹۰ با مدیریت "یحیی بهاری" به فعالیت خود در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور ادامه می‌دهد و اجازه نمی‌دهیم این تیم فروخته شود.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، نادر قاضی‌پور جمعه ششم تیر افزود: امتیاز این تیم دسته یکی در مالکیت من است و مدیریت باشگاه ۹۰ آن را به‌صورت امانی در اختیار گرفته است تا فوتبال ارومیه، استان متحول شود.

وی گفت: از مسئولان استانی و شهری درخواست داریم برای کمک به فوتبال ارومیه به این باشگاه کمک کنند تا شاهد صعود تیم به لیگ برتر باشیم و نام ارومیه در ورزش ایران پرآوازه شود.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: به‌دلیل وضعیت اقتصادی کشور و همچنین صنعتی نبودن استان و شهر ارومیه، تیم ۹۰ مشکلات زیادی از لحاظ مالی دارد با این حال از استاندار آذربایجان غربی، فرماندار و شهردار ارومیه، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان بابت حمایت از این تیم قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: اگر حضور باشگاه ۹۰ نبود، امتیاز آن به لیگ دسته ۳ سقوط می‌کرد، متاسفانه مسئولانی بودند که می‌خواستند تیم را به قیمت ۱۰ میلیارد تومان به استان دیگری واگذار کنند ولی مقاومت ما مانع از این کار شد و سعی می‌کنیم برای ادامه تیم‌داری و حضور در عرصه فوتبال از مردم درخواست کمک‌مالی کنیم.

قاضی‌پور گفت: وحید بیاتلو سرمربی این تیم است و دوباره برای هدایت آن به تیم باز می‌گردد.

کیومرث پورایراندوست، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز اعلام کرد: هفته آینده برای مشخص کردن کمک به این باشگاه برای حضور در ادامه لیگ، جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه، دهم تیرماه در هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک میهمان تیم آرمان گهر خواهد بود.

وحید بیاتلو اوایل هفته جاری با انتشار پیامی اینستاگرامی از خداحافظی‌اش از باشگاه ۹۰ ارومیه به‌دلیل مشکلات موجود خبر داده بود.

کد خبر 525551

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha