پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
۰ نفر

سرهنگ قدمی گفت: محورهای کندوان و هراز جمعه ۶ تیرماه یک‌طرفه می‌شوند.

یک طرفه شدن جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ قدمی،  رئیس پلیس‌راه استان مازندران، با اعلام اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه چهارم تیرماه در جاده‌های استان، گفت: محورهای کندوان و هراز در صورت مشاهده ترافیک سنگین فردا یک‌طرفه می‌شوند.

او افزود:تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۶ تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

محدودیت‌های ترافیکی محور هراز

سرهنگ قدمی گفت:تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ روز جمعه ۶ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ روز جمعه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.  

او بیان کرد: آمدوشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ تیرماه نیز در این محور ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

کد خبر 525304

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مازندران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha