پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
۰ نفر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز گفت: تبریز به عنوان یکی از شهرهای منتخب برای پایلوت شهر دوستدار کودک انتخاب شد.

شهر دوستدار کودک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد عزتی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز با اعلام این خبر اظهار کرد: مسئولان شهری امانتدار کالبد و روح شهر برای فرزندان این خاک هستند و امید است در سایه همت و تلاش خود و با مشارکت کودکان، میراثی غنی و آباد برای آنان به یادگار بگذارند.

عزتی اعلام کرد: کودکان شهر تبریز با جمعیتی بالغ بر ۴۲۰ هزار نفر، بیش از یک چهارم از جمعیت این شهر را به خود اختصاص داده‌اند.

وی گفت: دستیابی به افتخار انتخاب شهر تبریز به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک در نتیجه تلاش‌های مجموعه شهرداری تبریز و استقرار امور شهر دوستدار کودک و شروع به فعالیت شورای اجرایی شهر دوستدار کودک از سال ۹۷ میسر شده است.

عزتی همچنین همراهی سمن‌های فعال و توانمند تبریز، همگامی ارگان‌های دولتی مرتبط و ارائه گزارش موفق از عملکرد شهرداری را در انتخاب تبریز به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک تاثیرگذار دانست.

پیرو جلسه کمیته ملی هماهنگی شهر دوستدار کودک در وزارت کشور و در چارچوب همکاری‌های مشترک این وزارتخانه با یونیسف برای اجرای ابتکار جهانی شهرهای دوستدار کودک در ایران، تبریز به عنوان یکی از شهرهای منتخب برای پایلوت شهر دوستدار کودک انتخاب شد.

شهر دوستدار کودک، شهر یا اجتماع محلی است که در آن نظرها، نیازها، اولویت‌ها و حقوق کودک، بخشی جدایی ناپذیر از سیاست‌ها، برنامه‌ها و تصمیم‌های عمومی باشد.

کد خبر 525281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha