رقابت های لیگ برتر انگلیس امشب نیز با انجام چند بازی دنبال می شود.

لیورپول

به گزارش همشهری آنلاین در مهمترین بازی هفته سی و یکم  امشب لیورپول بخت اول عنوان قهرمانی این فصل در خانه میزبان کریستال پالاس است. شاگردان کلوپ با تساوی هفته پیش در دربی مقابل اورتون کسب عنوان قهرمانی خود را عقب انداختن، به احتمال زیاد محمد صلاح ستاره مصری این تیم بعد از غیبت در بازی قبلی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار گیرد. در سایر بازی ها  منچستر یونایتد در اولدترافورد به مصاف شفیلد یونایتد می رود. شیاطین سرخ در حال حاضر با ۴۶ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاده است. در سایر بازی ها

نیوکاسل با استون ویلا، نوریچ با اورتون و ولورهمپتون بابورنموثمصاف خواهند داد.

در بازی های شب گذشته تاتنهام در ورزشگاه هاتسپر موفق به شکست وستهام شد تا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شود

 تاتنهام در هفته سی‌ویکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه هاتسپر میزبان وستهام رده هفدهمی بود و موفق شد در پایان ۹۰ دقیقه این تیم را با نتیجه ۰-۲ شکست دهد.

در این دیدار که مورینیو برای نخستین بار تمام گزینه‌های خط حمله را در اختیار داشت، بازی بهتری به نمایش گذاشت اما در نیمه نخست موفق به باز کردن دروازه حریف نشد.

در نیمه دوم میزبان هجومی ترظاهر شدو در دقیقه ۶۴ توسط توماس سونچک که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، به برتری رسید تا فشار کمتری را در ادامه تحمل کنند.

پس از این گل تاتنهام نبض بازی را در دست گرفت و اجازه نداد تا بازیکنان وستهام به دروازه آن‌ها نزدیک شوند.

تلاش‌های تاتنهام برای رسیدن به گل دوم ادامه داشت تا این‌که در دقیقه ۸۲ هری کین موفق به گلزنی شد.

با این پیروزی تاتنهام ۴۵ امتیازی شد و به کسب سهمیه لیگ اروپا بیشتر از قبل امیدوار شد و وستهام با ۲۷ امتیاز در رده ۱۷ ماند تا همچنان یکی از گزینه‌های سقوط بماند.

تیم فوتبال برایتون نیز در غیاب علیرضا جهانبخش در مصاف با لسترسیتی دومین بازی بدون شکست خود را پشت سرگذاشت تا یک امتیاز حساس را در این دیدار بدست آورد.

این تیم خیلی بدشانس بود زیرا یک پنالتی را توسط  مایوپی  در دقیقه ۱۵ از دست داد  درخشش اشمایکل پسر دروازه بان سابق منچستر یونایتد روی این صحنه و تشخیص درست مسیر توپ باعث شد تا بخت مسلم گلزنی برایتون از بین برود.

کد خبر 524999

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha