تیم فوتبال برایتون امشب در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف لستر سیتی می رود.

برایتون

به گزارش همشهری آنلاین،برایتون در 5 مصاف قبلی در لیگ برتر انگلیس  موفق به شکست دادن لسترسیتی نشده است و امشب کار دشواری را در زمین حریف درپیش خواهد داشت. کارنامه برایتون با 4 شکست و تنها یک تساوی مقابل لستر بسیار ضعیف است.لستر در بازی رفت در زمین برایتون به پیروزی دوبر صفر رسیده بود.

سایت «vavel» انگلیس ترکیب احتمالی این دیدار را اعلام کرد که علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون در ترکیب اصلی جایی نداشت.

جهانبخش در هفته گذشته نیز مقابل آرسنال  که به پیروزی دوبریک این تیم و تثبیت موقعیتش در جدول شد در لیست بازی حضور نداشت. پاتر، سرمربی برایتون دلیل اصلی غیبت وینگر ایرانی را تصمیم فنی بیان کرد.

گراهام پاتر در تازه ترین گفت و گو با سایت این باشگاه گفت :پیروز شدن برای تیم مهمتر از تأثیر آن در جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس  است.

وی افزود:من فکر می کنم برای ما  پیروزی به عنوان یک گروه از اهمیت بیشتری برخوردار بود زیرا  ما مدت ها برای این موفقیت صبر کردیم ، بنابراین برای ما کسب سه امتیاز بسیار خوب بود ، صرف نظر از هر نتیجه ای که سایر تیم ها انجام دادند.

پارتر بیان کرد:من فکر می کنم این مسئله به ما  انگیزه می دهد تا با هم پیش برویم وی گفت: اکنون باید تیم  بازیابی و آماده  برای یک بازی دیگر.ی شود و برای بازی  روز سه شنبه یک گام دیگر به جلو برویم .

در حال حاضر برایتون با 32 امتیاز در مکان پانزدهم جدول قرار دارد.در حالی که لستر با 54 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.در بازی دیگر امشب تیم تاتنهام در لندن میزبان وستهام است.

کد خبر 524631

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha