هتل چهار ستاره دوک در پایتخت رومانی که پیش از این به دلیل تمیز بودن زیاد شهره مسافران و گردشگران بود، پس از این با مرگ یک قاضی فراری ایرانی به یاد آورده می‌شود. این تصاویر از داخل  هتل دوک را ببینید.

غلامرضا منصوری

به گزارش همشهری آنلاین، هتل دوک بخارست ساختمانی شش طبقه نزدیک بخش قدیمی شهر است و با چند دقیقه پیاده‌روی از مقابل آن می‌توان وارد بافت تاریخی پایتخت رومانی  شد. تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل دوک فقط سه دقیقه پیاده راه است و البته فرودگاه آنری کواندا در فاصله حدود ۱۴ کیلومتری آن قرار گرفته است. 

یک شب اقامت در اتاق دو تختی این هتل چهار ستاره در روزهای ابتدای تابستان حدود ۴۰ تا ۵۰ یورو هزینه دارد که می‌توان آن در رده هتل‌های به نسبت ارزان قرار داد. هر چند برای ماندن در اتاق‌های بزرگ‌تر و سوئیت‌ها باید اندکی بیشتر هزینه کرد. وای‌فای رایگان، ترنسفر فرودگاهی، نظافت روزانه اتاق‌ها و رستوران از امکانات هتل دوک بخارست است. تمیزی این هتل زبانزد مسافران و مردم شهراست.

یکی از کارکنان هتل دوک گفته است که قاضی منصوری حدود ۱۰ روز در این هتل حضور داشته و جسد او روز جمعه گذشته در لابی هتل پیدا شده است.

قاضی منصوری که هفته گذشته در بخارست بازداشت شده بود، به خاطر حکم دادگاهی در رومانی به‌ صورت موقت آزاد شد و مقامات قضایی رومانی از ایران خواسته بودند مدارکی که لزوم استرداد وی به ایران را اثبات می‌کند، ارسال کنند.

غلامرضا منصوری بازپرس شعبه ۹ دادسرای کارکنان دولت و سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه متهم ردیف نهم پرونده فساد طبری بود.

در همین زمینه :

کد خبر 524540

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • iman1410 IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    هرجور حساب کنی.. اون کیسه توش یه جنازه 120کیلویی نبود!! شاید هم عکس تزیینی بوده و یادشون رفته پایینش بنویسن!!