معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان گفت: با توجه به افزایش گردش ویروس کرونا در استان و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان‌های بانه، بیجار و دیواندره نیز با وضعیت بحرانی و افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در روزهای آینده مواجه خواهیم شد.

فاصله گذاري اجتماعي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر ابراهیم قادری اظهار کرد: با توجه به روند صعودی بیماری و افزایش روز افزون مبتلایان به کرونا، در صورت رعایت نکردن جدی فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و قرنطینه افراد در تماس، جداسازی بیماران و مراقبت از خود در افرادی که علائم دارند بزودی شاهد افزایش موارد شدید بیماری غیر از سنندج و مریوان، در بانه، دیواندره و بیجار هم خواهیم بود.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت استان و افزایش آلودگی این ویروس افزود: لازم است همه افرادی که علائم دارند، خود را مبتلا به کرونا فرض کرده و ضمن استراحت و رعایت قرنطینه، مراقب باشند دیگران را مبتلا نکنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان هشدار داد: شهروندان از تردد در اماکن عمومی و حضور در مهمانی‌ها برای حفظ سلامتی خود و دیگران به شدت خودداری کنند.

قادری تاکید کرد: تغییر رفتار در شهرستان‌های بانه، بیجار و دیواندره مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ماندن در خانه و رعایت فاصله فیزیکی باید سریعا انجام شود و مسئولان و مردم این شهرستان‌ها این هشدار را جدی بگیرند.

کد خبر 524437

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha