پیرمردی که چند روز پیش همسر جوانش را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، توسط پلیس بازداشت شد. این شوهر ‏‏۸۳‌ ساله در اقدامی خشن زن جوان ۲۸‌ ساله‌اش را با چوب به باد کتک گرفت و سیاه و کبودش کرد.

زن شکنجه‌شده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه شهروند، شدت جراحات واردشده به این زن جوان که ساکن روستایی در شهرستان رودبار گیلان است، به ‏حدی بود که برای مداوا و درمان در بیمارستان بستری شد.

مژگان مهدوی ظهر یکشنبه اول تیر ماه از بیمارستان مرخص شد و از سوی دیگر پلیس هم از دستگیری شوهر خشن با حکم قضائی و انتقال او به زندان خبر داده است. علت این درگیری، اختلافات ‏خانوادگی و مشاجره‌ای بوده که بین این زن و شوهر در گرفته است. اما خانواده این زن جوان می‌گویند پیش از این هم بارها از ‏دست همسرش کتک خورده و حتی چند بار هم در خانه زندانی شده است‎.

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار به رسانه‌ها اعلام کرد: زن جوان به دلیل خوب کار نکردن در ‏مزرعه و باغ همسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. در این حادثه پیرمرد سالخورده با چوب دستی و لوله پلاستیکی ‏ضربات شدیدی را به بدن و صورت همسرش وارد کرد.

آن طور که این مقام انتظامی می‌گوید، با هماهنگی‌های انجام‌شده از ‏سوی مقامات قضائی، پیرمرد ضارب دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شده و در حال حاضر هم با ‏صدور قرار بازداشت، روانه زندان شده است‎.

روز جمعه در میانه جنایت‌های تکان‌دهنده آبادان و کرمان، خبر این حادثه دلخراش هم رسانه‌ای شد. ظاهرا درگیری بین زن و ‏شوهر تا جایی پیش رفته که زن جوان از ترس جانش از خانه فرار می‌کند و به خانه همسایه‌ پناه می‌برد و بعد هم به دلیل شدت ‏جراحت به بیمارستان رودبار منتقل می‌شود. کادر درمانی هم بلافاصله او را بستری می‌‏کنند.

برادر این زن در توضیح جزئیات بیشتر این حادثه می‌گوید: «خواهرم نمی‌تواند قدم از قدم بردارد. چند بار ‏از سر و ستون فقراتش عکسبرداری شد. به ما گفتند شکستگی استخوان ندارد اما همه بدن او کبود است. دندان‌هایش هم به ‏شدت آسیب دیده است. چشم و صورتش به ‌حدی ورم کرده که اصلا نمی‌تواند جایی را ببیند. با این حال بیمارستان او را مرخص کرد ‏و الان هم  پیش خودمان است‎.»

مژگان چند سال قبل با این مرد ازدواج کرد و با وجود اختلاف سنی زیاد صاحب یک پسر به نام اسماعیل شد. اسماعیل الان سه ‌ساله است. آن طور که برادر مژگان می‌گوید، اسماعیل هم همراه مادرش به خانه پدری آمده است. برادر زن جوان می‌گوید: «ما فقط طلاق خواهرم را می‌‏خواهیم. چون شوهرش دستِ بزن دارد. بارها او را کتک زده است. می‌ترسم دفعه بعد جنازه خواهرم از آن خانه بیرون ‏بیاید.

او ادامه داد: ما وکیل گرفتیم و تا آخر پرونده هم پیگیر ماجرا هستیم. او باید تقاص رفتارش با خواهرم را پس دهد. پدر و بقیه خانواده هم ‏همین تصمیم را دارند. البته هنوز هیچ ‌کس از طرف او برای رضایت گرفتن به ما مراجعه نکرده است. ولی ما به هیچ وجه رضایت ‏نمی‌دهیم‎‏

کد خبر 524180

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha