کشتی آرای با بیان اینکه قیمت سکه از ۸ میلیون تومان عبور کرده است، گفت: هیچ تقاضای اضافی در بازار ایجاد نشده است و معاملاتی هم به صورت گسترده انجام نمی شود.

طلا هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای اخیر، اظهار داشت: درحالی که قیمت جهانی طلا طی دو روز گذشته ثابت مانده ولی از صبح شنبه با افزایش شدید قیمت ارز در بازار شاهد افزایش قیمت طلا و سکه بوده ایم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار قیمت سکه از ۸ میلیون تومان فراتر رفته و رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است، افزود: قیمت ها براساس اونس جهانی و قیمت ارز در بازار داخلی نوسان داشته و هیچ تقاضای اضافی در بازار ایجاد نشده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تأکید کرد که معاملات سکه طبق قبل انجام می شود و داد و ستدها روال عادی را طی می کند به همین دلیل حباب سکه نسبت به هفته قبل کاهش یافته و به کمتر از ۲۰۰ هزار تومان رسیده است و این نشان می دهد که تقاضای اضافی برای سکه در بازار نداریم.

وی گفت:‌ هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۸۰۰ هزار تومان، قیمت دلار ۱۹ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۸۰۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۶۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۴۴ دلار معامله می‌شود.

کد خبر 523992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    3 1
    خدا بداد مردم بینوا برسد
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    رئیس صنف توان نظریه ندارد ماچی بگیم وقتی سود بانکی را برداشتند تولید هم ضرر میده پولهای سرگردان سراز بازار طلا مسکن خودرو بورس درمیاره واقتصاد کشور این میشه