کشتی آرای با بیان اینکه قیمت سکه از ۸ میلیون تومان عبور کرده است، گفت: هیچ تقاضای اضافی در بازار ایجاد نشده است و معاملاتی هم به صورت گسترده انجام نمی شود.

طلا هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روزهای اخیر، اظهار داشت: درحالی که قیمت جهانی طلا طی دو روز گذشته ثابت مانده ولی از صبح شنبه با افزایش شدید قیمت ارز در بازار شاهد افزایش قیمت طلا و سکه بوده ایم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار قیمت سکه از ۸ میلیون تومان فراتر رفته و رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است، افزود: قیمت ها براساس اونس جهانی و قیمت ارز در بازار داخلی نوسان داشته و هیچ تقاضای اضافی در بازار ایجاد نشده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تأکید کرد که معاملات سکه طبق قبل انجام می شود و داد و ستدها روال عادی را طی می کند به همین دلیل حباب سکه نسبت به هفته قبل کاهش یافته و به کمتر از ۲۰۰ هزار تومان رسیده است و این نشان می دهد که تقاضای اضافی برای سکه در بازار نداریم.

وی گفت:‌ هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۸۰۰ هزار تومان، قیمت دلار ۱۹ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۸۰۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۶۳ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۴۴ دلار معامله می‌شود.

کد خبر 523992

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    3 1
    خدا بداد مردم بینوا برسد
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    رئیس صنف توان نظریه ندارد ماچی بگیم وقتی سود بانکی را برداشتند تولید هم ضرر میده پولهای سرگردان سراز بازار طلا مسکن خودرو بورس درمیاره واقتصاد کشور این میشه