پسر معتاد که در جریان سرقت از خانه پدربزرگش همسر وی را به قتل رسانده بود، ۷ روز پس از بستری شدن در بیمارستان تسلیم مرگ شد.

خودکشی

به ‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، رسیدگی به این پرونده از ساعت ۴:۳۰ عصر پنجشنبه ۲۲ خرداد امسال و با گزارش مرگ زن میانسالی در طبقه دوم ساختمان محل زندگی اش در خیابان خزانه تهران آغاز شد.

به‌ دنبال اعلام این خبر، بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند. با ورود به محل، آنها با جسد زن میانسال و بدن نیمه جان همسرش مواجه شدند. به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، مرد سالمند برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

از آنجا که خانه به هم ریخته و گوشواره‌های زن میانسال نیز به سرقت رفته بود، فرضیه قتل با انگیزه سرقت قوت گرفت. سالم بودن درهای ورودی حکایت از حضور یک آشنا در این جنایت داشت. متخصصان پزشکی قانونی در صحنه، علت اولیه مرگ را ضربات متعدد به سر اعلام کردند.

مرد سالمند به مأموران گفت: نوه‌ام عامل این جنایت بود. او معتاد است و برای سرقت به خانه ما آمد اما همسرم را کشت و من را هم کتک زد.

وی ادامه داد: مدتی قبل همسرم فوت کرد و من با زن دیگری ازدواج کردم. نوه‌ام به خاطر اعتیاد، از سوی خانواده‌اش طرد شده است. روز حادثه نوه‌ام به دیدنم آمد و ناگهان شروع به کتک زدن من و همسرم کرد. نمی‌دانم چه می‌خواست اما تمام خانه را به هم ریخت و آنقدر سر همسرم را به دیوار کوبید که او کشته شد.

با به ‌دست آمدن هویت متهم فراری، تحقیقات برای دستگیری او به دستور بازپرس ساسان غلامی ادامه یافت و یک ساعت پس از این جنایت، پسر ۳۵ ساله دستگیر شد. اما از آنجا که او از نظر روحی و جسمی وضعیت مساعدی نداشت، به دستور بازپرس جنایی به بیمارستان منتقل شد.

پسر جوان تحت مداوا قرار گرفته بود، اما ناگهان حالش وخیم‌تر و شامگاه پنجشنبه ۲۹ خرداد تسلیم مرگ شد. با مرگ پسر جوان، انگیزه اصلی او برای این جنایت مخفی ماند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن دارد که نوه جنایتکار بر اثر مصرف زیاد موادمخدر فوت کرده است. با این حال بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و بررسی علت اصلی مرگ او را صادر کرد.

کد خبر 523716

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha