نایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف اظهار داشت: با شروع معاملات امروز شنبه ۳۱ خردادماه نرخ هر قطعه سکه تمام با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته به رقم بی‌سابقه ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

طلا 833

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا،  محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: در حال حاضر افزایش نرخ دلار به ۱۹ هزار تومان و همچنین افزایش ۲۰ دلار اونس جهانی باعث شده تا قیمت‌ها در بازار طلا و سکه بصورت عجیبی بالا رود. بطوریکه با شروع معاملات امروز نرخ هر قطعه سکه تمام با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته به رقم بی‌سابقه ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: این در شرایطی است که افزایش قیمت براساس شاخص‌های اقتصادی است و  نقش دلالی در آن وجود ندارد. همچنین در ترکیب تقاضای بازار، ۲۰ درصد مصنوعات طلا و ۸۰ برای طلای خام است.

این کارشناس رسمی بازار طلا و سکه در مورد آخرین نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان است.

به گفته وی نرخ مثقال طلا ۳ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۸۰ هزار تومان است.

کد خبر 523659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha