مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

معاون سیاسی، امنیتی و احتماعی استانداری کرمان گفت: تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری شامل هنرهای نمایشی و اجرای کنسرت موسیقی از ابتدای تیرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با ظرفیت یک سوم آغاز می‌شود.

هنر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدصادق بصیری افزود: تمام دانشگاه‌های استان باید امتحانات پایان ترم خود را به صورت مجازی برگزار ‌کنند و با توجه به نگرانی خانواده‌ها، امتحانات دانشگاه علمی کاربردی نیز باید به صورت مجازی برگزار شود.

وی بیان کرد: ویژه برنامه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تحت عنوان یاد یاران در هفتم تیر با حضور تعداد محدودی از قضات و مدیران فرهنگی استان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اظهار کرد: دیدار مرحله سوم فینال فوتسال لیگ برتر کشور بین تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند با رعایت دستورالعمل بهداشتی و بدون حضور تماشاگر و حداقل نفرات تیم‌ها در کرمان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دهیاران و نیروهای محلی ذی‌ربط برای جلوگیری از شیوع کرونا بر رفت و آمدها در این مناطق نظارت داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال طی کردن پیک بیماری کرونا هستیم و روند صعودی ادامه دارد، اما هنوز به مرحله پیک این بیماری نرسیده‌ایم.

حمید رشیدی نژاد افزود: در حال حاضر تخت‌های بیمارستانی برای بیماران کرونایی به اندازه کافی گنجایش دارد و کمبودی تا این لحظه نداریم.

وی تصریح کرد: بیمارستان‌های افضلی‌پور و پیامبر اعظم(ع) شهر کرمان مراکز اصلی پذیرش بیماران کرونایی هستند و اگر ظرفیت تخت‌های این ۲ بیمارستان به‌گونه‌ای شود که جوابگوی نیاز بیماران نباشد مجبوریم از ظرفیت سایر بیمارستان‌های استان و شهر کرمان استفاده کنیم.  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگر بیمار بستری با علایم کرونا در دیگر بیمارستان‌ها مشاهده شد، خدمات درمانی در همان بیمارستان ارائه می‌شود.

کد خبر 523614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha