شیوع ویروس کرونا تمامی مدارس کشور را از اوایل اسفندماه به تعطیلی کشاند و پرونده سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ با برگزاری کلاس‌های مجازی، بازگشایی یک ماهه مدارس برای رفع اشکال و در نهایت ارزیابی‌های غیرحضوری به -جز برای دو پایه نهم و دوازدهم- بسته شد.

روحانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، طبق مصوبه ستادملی مقابله با کرونا قرار است مدارس در سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه به روی دانش آموزان گشوده شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز، مصوبات جلسه ستاد مقابله با کرونا را اعلام کرد و درباره نحوه فعالیت مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: آموزش و پرورش از ۱۵ شهریورماه فعالیت خود را آغاز می کند.

وی افزود: البته این اجازه به آموزش و پرورش هم داده شد که به تناسب استان‌ها از اول شهریور فعالیت خود را به تدریج آغاز کنند. تعطیلی پنج شنبه مدارس هم حذف می شود تا کلاسها خلوت‌تر باشد.

کد خبر 523551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    1 6
    معلمی را می شناسم که ۵ ماه است در خارج کشور کیف می کند و لابد کلی هم منت سر دانش آموزانش می گذاره که خیلی زحمت کشیدم و باید حقوقم کامل باشه
  • اخوان IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    3 1
    جناب روحانی فکر می کنید اولیا بچه ها رو مدرسه می فرستن قبل انجام اینکار ها سری به مراکز باز شده بزنید و عمق فاجعه را ببینید های پر ها بانکها نانوایی ها و امنیت اجتماعی خ وزرا تعویض پلاک و کنار دریا وغیره
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    2 0
    بچه هانبایددرفضای بسته کلاس حضورداشته باشند
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    6 0
    در این تصمیمات حفظ سلامت وجان مردم کجا لحاظ شده؟؟؟ آموزش فضایی امن ، سالم وبه دور از استرس می طلبد، به نظر شما وقتی معلم ودانش آموز بخواهند هر روز با ترس از ابتلا به بیماری سر کلاس حاضر بشن می توانند به اهداف آموزشی مطلوبی برسند؟؟؟