هتل چهار ستاره دوک در پایتخت رومانی که پیش از این به دلیل تمیز بودن زیاد شهره مسافران و گردشگران بود، پس از این با مرگ دردناک یک قاضی فراری ایرانی به یاد آورده می‌شود.

هتل دوك بخارست

به گزارش همشهری آنلاین، هتل دوک بخارست ساختمانی شش طبقه نزدیک بخش قدیمی شهر است و با چند دقیقه پیاده‌روی از مقابل آن می‌توان وارد بافت تاریخی پایتخت رومانی شد. تا نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل دوک فقط سه دقیقه پیاده راه است و البته فرودگاه آنری کواندا در فاصله حدود ۱۴ کیلومتری آن قرار گرفته است.

یک شب اقامت در اتاق دو تختی این هتل چهار ستاره در روزهای ابتدای تابستان حدود ۴۰ تا ۵۰ یورو هزینه دارد که می‌توان آن در رده هتل‌های به نسبت ارزان قرار داد. هر چند برای ماندن در اتاق‌های بزرگ‌تر و سوئیت‌ها باید اندکی بیشتر هزینه کرد. وای‌فای رایگان، ترنسفر فرودگاهی، نظافت روزانه اتاق‌ها و رستوران از امکانات هتل دوک بخارست است.

قاضی منصوری که هنوز مشخص نشده چند روز در این هتل اقامت داشته، قرار بود تا تشکیل شدن دادگاه دوم در دو هفته آینده از رومانی خارج نشود. او پیش‌تر قول داده بود در اولین فرصت به ایران بازمی‌گردد تا پاسخگوی اتهام همکاری با اکبر طبری در پرونده فساد مالی و رشوه‌خواری ۵۰۰ هزار یورویی خود باشد؛ قولی که هرگز عملی نشد و منصوری در سقوط از فراز پله‌ها در یک جمعه آخر بهار جان خود را فرسنگ‌ها دور از ایران از دست داد.

کد خبر 523452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha