مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: استاندارد کالا و خدمات لازمه موفقیت و پیشرفت واحدهای تولیدی و خدماتی استان اردبیل است.  

تولید کپسول‌های اکسیژن و مخازن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ‌هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل در دیدار با فرمانداران شهرستان‌های گرمی و بیله‌سوار گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی و اشاره به نقش موثر آن‌ها در اشتغال و ارز آوری برای شهرستان‌ها، کیفیت محصولات تولیدی و ارائه مناسب خدمت را لازمه موفقیت و پیشرفت این دو مجموعه است.  

وی همچنین افزود: با توجه به اجباری بودن استاندارد مصالح ساختمانی انتظار می‌رود با ابلاغ و اعلام موضوع به ادارات و شهرداری‌های شهرستان‌ها در کلیه پروژه‌های عمرانی از مصالح ساختمانی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد استفاده شود.  

مدیرکل استاندارد استان اردبیل تصریح کرد: بازرسی از تجهیزات شهرهای بازی و زمین‌های بازی در طول سال با همکاری شرکت‌های بازرسی تائید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران در این منطقه انجام می‌گیرد.  

علایی تصریح کرد: استاندارد تجهیزات شهربازی اجباری بوده و خواستار ابلاغ استانداردسازی زمین‌های بازی از سوی فرمانداری به شهرداری‌های بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شهرستان‌ها شد.  

وی افزود: صدور پایان کار در شهرداری‌ها منوط به صدور گواهی بازرسی آسانسور و نامه اداره کل استاندارد استان است و خواستار ابلاغ ممانعت از فعالیت آسانسورهای بدون گواهی ایمنی در شورای اداری شهرستان‌ها هستیم.  

مدیر کل استاندارد استان اردبیل در ادامه حضور خود در شهرستان گرمی از واحد تولیدی آویسا فعال در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی اهرمی و مکانیکی و واحد خدماتی سازدار موتور فعال در زمینه آزمون هیدرو استاتیک مخازن CNG بازدید کرد.  

کد خبر 523399

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha