شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
۰ نفر

فرماندار ویژه گنبدکاووس از برخورد قانونی با مالکین تالارهای پذیرایی متخلف در این شهرستان خبر داد.

تالار

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالقدیر کریمی، فرماندار ویژه گنبدکاووس و رئیس ستاد مقابله با کرونای این شهرستان گفت: دستور برخورد سریع و قانونی با مالکین تالارهای پذیرایی که بی‌توجه به هشدارها و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونای شهرستان با برگزاری مراسمات عروسی در تالارهای خود، سلامتی شهروندان را به چالش کشیده و زحمات کادر درمانی و تمام نیروهای درگیر در بحث پیشگیری و کنترل این بیماری در ماه‌های اخیر را بی‌اثر می‌کنند صادر شد.

با توجه به روند افزایشی ابتلا به کرونا و وضعیت قرمز این شهرستان و با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر، چند روز پیش محدودیت‌های مانند، لغو برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی، تعطیلی امامزاده یحیی‌ابن‌زید(ع)، مساجد و حوزه‌های علمیه اهل تسنن و تشیع، تعطیلی بازار هفتگی(جمعه بازار) تعطیلی میدان دام گنبدکاووس، اعمال شد.

همچنین مواردی مانند، تعطیلی گیم‌نت‌ها، پارک‌های بازی و مینی‌پارک‌های کودکان، تعطیلی تالارها وتعطیلی رستوران‌ها، کافه‌ها و کافه‌باغ‌ها در گنبدکاووس اعمال شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی گلستان، دستورات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا، با حمایت کامل قوه قضائیه لازم‌الاجرا و تخطی از این مصوبات شامل برخوردهای قانونی خواهد بود.

کد خبر 523364
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha