یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
۰ نفر

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان گلستان گفت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا برگزاری هرگونه مراسم اعم از عروسی و عزا و سایر مراسم‌های مشابه در تالارهای استان گلستان ممنوع است.

پلمب تالار عروسی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، صادق غریب یکشنبه ۱۱ خرداد در خصوص برخورد انتظامی گلستان با تالارهایی که از مصوبه ستاد مقابله با کرونا تبعیت نکرده و مراسم برگزار می‌کنند، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا برگزاری هرگونه مراسم اعم از عروسی و عزا و سایر مراسم‌های مشابه در تالارهای استان گلستان ممنوع است.

وی ادامه داد: این تصمیم ستاد مقابله با کروناست و پلیس به عنوان متولی نظارت بر اماکن عمومی مسئولیت نظارت و برخورد دارد و این تصمیم به منظور حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گرفته شده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان گلستان تصریح کرد: همکاران ما دائم در کنار سایر ماموریت‌های روزانه، عملکرد تالارها در خصوص این دستورالعمل را رصد و پایش می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عمل خلاف تصمیم ستاد، واحد پلمب خواهد شد.

غریب در خصوص عرضه قلیان در قلیان‌سراها نیز تاکید کرد: عرصه هرگونه قلیان به شدت منع شده و در صورتی که واحد صنفی قلیان عرضه کند براساس قانون قاطعانه برخورد و واحد صنفی نیز پلمب خواهد شد.

وی با اشاره به پلمب چند تالار عروسی در استان گلستان که اقدام به برگزاری مراسم کرده بودند، اضافه کرد: در صورتی که شهروندان با موارد تخلف تالارها و یا قلیان‌سراها روبرو شده و این مورد را مشاهده کردند موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 516663

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha