دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۵ - ۱۷:۵۴
۰ نفر

جهانگیر کوثری: لیگ با قهرمانی استقلال به تعطیلی می‌رود؟ تا خواب‌های آشفته استقلال با صدرنشینی و پیروزی کم‌کم از ذهن‌ها پاک شود.

استقلال با نیروهای مستعد خود با سه پیروزی عادت سال گذشته خود را تکرار می‌کند. استقلال برای دیدار یازدهم مهر در مقابل صباباتری، مهره‌های لازم را در اختیار دارد.

 اگر گیلائوری و اکبرپور نیستند استقلال می‌تواند از فرزاد مجیدی و امیرآبادی استفاده کند. رحمتی، قربانی، انصاریان، صادقی سه مدافع متمرکز میانی‌اند، اگر فکری برسد، کدام‌یک از این سه مدافع آماده بیرون خواهد نشست عقل حکم می‌کند که هیچ‌کدام را نباید روی نیمکت نشاند، اما همان دستورات خارج از کادر فنی می‌گوید، صادقی را روی نیمکت بنشانید تا تنبیه شود.

 طالب‌نسب، کاظمی و نوازی سه هافبک خواهند بود و داسیلوا و علیزاده نیز در خط حمله قرار می‌گیرند. باید دید فرهاد کاظمی مربی صبا برای مقابله با این ترکیب استقلال با چه شیوه‌ای بازی خواهد کرد. تولیا درون دروازه آماده است.

بختیاری‌زاده، گل‌محمدی، مرتضی کاظمی، اسدی، بیات نیز مردان دفاعی صبا خواهند بود. شیری،‌ اکبری ،سلمانی، شمس در میانه میدان قرار می‌گیرند و باید دید عباسفرد، آدویچ، زوهانی، یوسفی چگونه ترکیب حمله و میانی را کامل می‌کنند.

فرهاد کاظمی می‌خواهد تا در این بازی برتری‌های فکری خود را در فوتبال به مرفاوی و قلعه‌نویی ثابت کند، صبا دو امتیازی نیز نیاز به این نسخه کاظمی دارد تا خود را به میانه‌های جدول بکشاند. استقلال و صبا یازدهم مهر ساعت 20 در ورزشگاه آزادی فوتبال پرگفت‌وگویی خواهند داشت.

کد خبر 5233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز