رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران بدحال مبتلا به کویید ۱۹ در ارومیه، علاوه بر بیمارستان طالقانی، بخشی از بیمارستان امام‌خمینی (ره) نیز به بیماران مبتلا به کویید ۱۹ اختصاص یافت و در صورت نیاز بخش‌های دیگر بیمارستان‌های ارومیه نیز به این بیماران اختصاص داده خواهد شد.

پلاسما درمانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، جواد آقازاده اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد بیماران بدحال مبتلا به کویید ۱۹ در ارومیه، علاوه بر بیمارستان طالقانی، بخشی از بیمارستان امام خمینی (ره) نیز به بیماران مبتلا به کویید ۱۹ اختصاص یافت و در صورت نیاز بخش‌های دیگر بیمارستان‌های ارومیه نیز به بیماران مبتلا به کویید ۱۹ اختصاص داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 601 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 198 نفر به طور قطع مبتلا به کرونا و 403 نفر از این تعداد مشکوک به کرونا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی اذعان کرد: تعداد 118 نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که وضعیت 43 نفر  از این افراد وخیم گزارش شده است.

وی افزود: طی 24 ساعت گذشته آزمایش 37 نفر از بیماران بستری شده مثبت اعلام شده است و از 37 نفر بیمار بستری شده مبتلا به کرونا تعداد 6 نفر مربوط به ارومیه، 12 نفر بوکان، یک نفر چایپاره، 2 نفر سردشت، 9 نفر مهاباد، چهار نفر میاندوآب بودند.

آقازاده تاکید کرد: وضعیت بیماران بستری شده در بیمارستان‌ها، بد حال اعلام شده است و وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در استان قرمز و یا زرد است و هیچ شهرستانی در وضعیت سفید قرار ندارد و بنابراین توصیه می‌شود مردم هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 522864

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha