مری ترامپ، فرزند ارشد برادر فقید رئیس جمهوری آمریکا در آینده نزدیک کتابی روانه بازار می‌کند که در آن واقعیت‌هایی درباره فساد مالی دانلد ترامپ و نقش او در مرگ مرموز برادر بزرگ‌ترش افشا شده است.

دانلد ترامپ و برادرزاده‌اش دكتر مري ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی بیست، دکتر مری ترامپ ۵۵ ساله فرزند فرد ترامپ جونیر و بزرگ‌ترین نوه فرد ترامپ، پدر رئیس جمهوری آمریکاست. او کتابی افشاگرانه به نام «بسیار زیاد و هرگز کافی نیست» نوشته که ماه اوت همزمان با گردهمایی ملی جمهوریخواهان به بازار می‌آید و برخی اختلاف‌های عمیق خانوادگی و اتهام‌های مربوط به مرگ پدرش را نخستین بار مطرح می‌کند؛ روایت‌هایی وحشتناک و تکان‌دهنده که می‌تواند بر سرنوشت سیاسی و آینده دانلد ترامپ تاثیر بگذارد.

برادرزاده رئیس جمهوری آمریکا که پدر ۴۲ ساله‌اش را سال ۱۹۸۱ به دلیل عوارض ناشی از اعتیاد به الکل از دست داد، همان کسی است که دو سال پیش اسناد فساد مالی و فرار مالیاتی عمو را به دست خبرنگاران نیویورک تایمز رساند و یک کارزار بزرگ علیه ترامپ راه انداخت. او حالا این بار شمشیر را از رو برای عموی جنجالی خود بسته و قصد دارد از نقش احتمالی رئیس جمهوری آمریکا در مرگ مرموز پدر الکلی‌اش و دیگر فسادهای او پرده بردارد.

اگر «بسیار زیاد و هرگز کافی نیست» بدون مشکل منتشر شود و به بازار بیاید، نخستین بار خواهد بود که یکی از اعضای خاندان ترامپ دست به افشاگری علیه خانواده به ویژه مرد شماره یک کاخ سفید زده است. پیش‌تر برخی خبرنگاران و سیاستمداران در کتاب‌های خود اتهام‌هایی علیه ترامپ مطرح کرده بودند که همه آنها با واکنش تند رئیس جمهوری آمریکا مواجه شده بود اما باید دید واکنش عمو به افشاگری‌های برادرزاده چگونه خواهد بود.

مری ترامپ که دانش‌آموخته دکتری روانشناسی بالینی است، در کتاب خود روایت‌های دست اول از عمه ۸۳ ساله‌اش هم ارائه می‌کند؛ ماریان ترامپ بری که قاضی بازنشسته فدرال است، از مخالفان جدی برادرش دانلد است و هرگز او را تایید نکرده است. او پیش‌تر به بردارزاده خود مری از اندیشه‌های وحشتناک و نفرت‌انگیز ترامپ گفته بود.

سایمن اند شوستر به عنوان ناشر کتاب «بسیار زیاد و هرگز کافی نیست» تلاش کرده تا پیش از انتشار محتوای آن به رسانه‌ها درز نکند؛ روایتی دست اول و احتمالا جنجالی از یکی اعضای خانواده ترامپ علیه اقوام و نزدیکان.

کد خبر 522124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    از این نوع کتابها که در آمریکا با عنوان best sell منتشر می شه، زیاده و فقط واسه پول درآوردنه. این ترامپ قبل از این که رئیس جمهور بشه، در آمریکا مرد بسیار مشهوری بود و در تلویزیون هم برنامه اجرا می کرد. چطور ممکنه برادر معتاد به الکل خودش را کشته باشه. زیاد اهمیت ندهید!
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 0
    بابا رئیس جمهور شدن چقدر سخت و وحشتناک است.