مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از درخشش هنرجوی ۶ ساله شهرکردی در فستیوال نقاشی کرونا در اروپا خبر داد.  

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شمس‌الدین آل‌معصوم، مسئول واحدآموزش و پژوهش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار ان گفت: نقاشی‌های «هانا خسروی» هنرجوی ۶ ساله نقاشی کودک حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در فستیوال نقاشی کرونا در اروپا عنوان برتری را کسب کرد.  

وی ادامه داد: مسابقه نقاشی کودک با موضوع شکست ویروس کرونا با عنوان «کرونا باسترز» در اروپا به صورت مجازی و در صفحه اینستاگرام برگزار شده‌ است.  

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری توضیح داد: این مسابقه در سه مرحله انتخاب آثار برتر، اشتراک‌گذاری آثار منتخب در صفحه‌های مجازی و رای‌گیری مردمی و مرحله پایانی شامل معرفی ٥ اثر منتخب مردمی و داوری نهایی بوده که آثارهانا خسروی در مرحله نهایی و ٥ اثر برتر این جشنواره رتبه نخست را از آن خود کرده ‌است.  

آل معصوم بیان کرد: کلاس‌های آموزشی نقاشی کودک به‌طور مستمر در حوزه هنری با مربی‌گری منیره نادری برگزار می‌شود و هنرجویان نقاشی این کلاس‌های آموزشی تا کنون در جشنواره‌های مختلف نقاشی کشور خوش درخشیده‌اند.  

وی اضافه کرد: آثار منتخب این جشنواره در صفحه اینستاگرام این جشنواره به آدرس @KIDSOFVAGUE قابل مشاهده است.  

کد خبر 521935

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha