معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برای رانندگان، مالکان خودروهای برون‌شهری و شرکت‌های فعال آسیب‌دیده از کرونا در این استان، تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

کامیون های جاده ای

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی مدقالچی دوشنبه ۲۶ خرداد افزود: بر اساس تصمیم‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف کمک به واحدهای اقتصادی که از بیماری کرونا آسیب‌دیده‌اند توسط وزارت کار برای بنگاه‌های آسیب‌دیده از این موضوع به ازای هر نفر شاغل به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی پرداخت می‌کند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این ۶۰ میلیون ریال نیز برای افراد شاغل حقیقی بیمه‌شده با سود ۱۲ درصد پرداخت می‌شود که دوره بازپرداخت آن ۲۴ ماهه از ابتدای مهرماه امسال خواهد بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برای بهره‌مندی رانندگان و مالکان وسایل نقلیه عمومی بین‌شهری، شرکت‌های حمل و نقل و نیروهای آنها می‌توانند به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مدقالچی اظهار کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند و روند انجام ثبت‌نام، متقاضیان باید این مهم را از طریق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان برای ثبت‌نام در این سامانه باید کد بیمه‌ای خود را در محل مربوط به کد کارگاه ثبت کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همه رانندگان برون‌شهری این استان و شرکت‌های حمل و نقل تا پایان خردادماه امسال برای ثبت‌نام در سامانه کارا و بهره‌مندی از این تسهیلات بانکی فرصت دارند.

کد خبر 521871

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha