مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: مردم طوری برنامه‌ریزی کنند که برای حفظ سلامتی خود و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا، مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت را کاهش دهند.

جايگاه سوخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالله گیتی‌منش اظهار کرد: شهروندان در هر بار مراجعه به پمپ بنزین‌ یا ایستگاه‌های سی‌ان‌جی، حداکثر باک خودرو را پر کنند تا دفعات کمتری مجبور به مراجعه برای دریافت سوخت شوند.

وی بیان کرد: صاحبان خودرو هنگام مراجعه برای سوختگیری، دستکش و ماسک به همراه داشته باشند. شهروندان حتما با استفاده از دستکش یا دستمال کاغذی دسته نازل را بردارند و به سوختگیری اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: ضروری است شهروندان حساسیت بیشتری نسبت به موضوع داشته‌باشند و دستورالعمل‌های بهداشتی را در جایگاه‌های عرضه سوخت رعایت کنند.  

گیتی‌منش اضافه‌کرد: ضدعفونی روزانه جایگاه‌های عرضه سوخت و کامیون‌های نفت‌کش در استان در دستور کار قرار دارد، بازرسان این شرکت هر روز به صورت سرزده از جایگاه‌های عرضه بازدید می‌کنند تا از رعایت مصوبه‌های بهداشتی و حفظ سلامتی پرسنل و مراجعان اطمینان حاصل شود.

وی به شهروندان توصیه کرد به سمت استفاده از سی‌ان‌جی بروند، چرا که سوختی پاک و به صرفه بوده و آلودگی کمتری نیز به دنبال دارد.  

همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا، در مجموع مصرف بنزین و گاز سی‌ان‌جی در استان کاهش یافته است.

در حال حاضر ۸۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی‌ان‌جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

کد خبر 521843

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha