مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: مردم طوری برنامه‌ریزی کنند که برای حفظ سلامتی خود و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا، مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت را کاهش دهند.

جايگاه سوخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالله گیتی‌منش اظهار کرد: شهروندان در هر بار مراجعه به پمپ بنزین‌ یا ایستگاه‌های سی‌ان‌جی، حداکثر باک خودرو را پر کنند تا دفعات کمتری مجبور به مراجعه برای دریافت سوخت شوند.

وی بیان کرد: صاحبان خودرو هنگام مراجعه برای سوختگیری، دستکش و ماسک به همراه داشته باشند. شهروندان حتما با استفاده از دستکش یا دستمال کاغذی دسته نازل را بردارند و به سوختگیری اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: ضروری است شهروندان حساسیت بیشتری نسبت به موضوع داشته‌باشند و دستورالعمل‌های بهداشتی را در جایگاه‌های عرضه سوخت رعایت کنند.  

گیتی‌منش اضافه‌کرد: ضدعفونی روزانه جایگاه‌های عرضه سوخت و کامیون‌های نفت‌کش در استان در دستور کار قرار دارد، بازرسان این شرکت هر روز به صورت سرزده از جایگاه‌های عرضه بازدید می‌کنند تا از رعایت مصوبه‌های بهداشتی و حفظ سلامتی پرسنل و مراجعان اطمینان حاصل شود.

وی به شهروندان توصیه کرد به سمت استفاده از سی‌ان‌جی بروند، چرا که سوختی پاک و به صرفه بوده و آلودگی کمتری نیز به دنبال دارد.  

همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا، در مجموع مصرف بنزین و گاز سی‌ان‌جی در استان کاهش یافته است.

در حال حاضر ۸۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی‌ان‌جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

کد خبر 521843

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha