رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: با زنانی که ترک‌ موتورسیکلت می‌نشینند و شئون اخلاقی را رعایت نمی‌کنند برخورد قضائی خواهد شد.

موتورسواری زنان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آنا، سردار حسین رحیمی در مورد برخورد بانوان ترک‌نشین بدحجاب گفت: با زنانی که ترک‌ موتورسیکلت می‌نشینند و شئون اخلاقی را رعایت نمی کنند، برخورد قضائی خواهد شد.

وی درباره موتورسواران متخلف هم گفت: در طول هفته و مخصوصا روزهای پنجشنبه، طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف در دستور کار پلیس تهران قرار دارد و با موتور سیکلت‌سواران متخلف نیز برخورد می‌شود.

رحیمی افزود: تمامی موتورسیکلت‌سواران موظف هستند که قانون را رعایت کنند. چون پلیس با هیچگونه بی اخلاقی کنار نخواهد آمد.

رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: همچنین با موتورسیکلت‌سوارانی که رفتار خارج از عرف دارند، به شدت برخورد می‌شود و پس از توقیف وسیله نقلیه راکبان خاطی تحویل مقامات قضائی داده می‌شوند.

 سردار رحیمی مدتی پیش که موضوع موتورسواری زنان در کشور داغ و جنجالی شد نیز اظهار کرد: قانون فعلا اجازه صدور گواهینامه موتورسواری به بانوان را نمی دهد و در این مورد تابع قوانین هستیم.

رحیمی گفت: ما درباره این موضوع تصمیم گیری نمی کنیم و صدور گواهینامه موتور برای بانوان در اختیار پلیس نیست. قانون هم فعلا اجازه نمی دهد این مسئله اجرایی شود.

کد خبر 521691

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    17 0
    لطفا به پلیس بگید که با دزدی ها، اختلاس ها و زورگیری هایی که در سطح شهر اتفاق می افته هم برخورد قاطع داشته باشه... (طرف 20 سال داشته رشوه می گرفته بی گناه رو گناه کار می کرده و مجرم رو آزاد، پلیس کجا بوده توی این 20 سال)
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      12 0
      اااا اینا مهم نیست که مهم اینه تار موت بیرون نباشه گشنه خوابیدن یه خانواده شرمنده شدنه یه پدر جلویی بچش اصلا اینا !!!!
  • آشنا IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    3 3
    عدم رعایت شئونات فقط روی ترک موتور اتفاق میفته ؟! در پیاده رو و خیابون و توی ماشین و توی پارکها و مراکز تفریحی و تجاری و ... همه علیه السلام هستند؟!!