بیرانوند دیروز در مواجهه با خبر خرید دروازه‌بان توسط آنتورپ اعلام کرده بود که خودش به باشگاه گفته برای او رقیب بیاورند تا باعث پیشرفتش شود. اظهار نظری عجیب که تا حدودی مغایر با مناسبات فوتبال اروپاست و اساسا یک باشگاه حرفه‌ای بر حسب نیاز خود دست به خرید بازیکن می‌زند.

آنتورپ

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که قرار بود صبح امروز علیرضا بیرانوند راهی بلژیک شود تا در تست های پزشکی آنتورپ شرکت کند اما سفر او به دلیل قوانین اتحادیه اروپا لغو شد تا همچنان حضور او در فوتبال بلژیک با تاخیر مواجه شود.

اما امروز یک سایت بلژیکی گزارشی از روند حضور بیرانوند و دیگر دروازه بان جدید این تیم داده که حاکی از نگاه تردید آمیز هوادارن تیم بلژیکی به بیرانوند است.

به گفته سایت بلژیکی  voetbalnieuws آنتورپ  نخستین خرید فصل جدید خود را روز جمعه انجام داد و ژان بووتز سنگربان فرانسوی باشگاه موسکرون را به خدمت گرفته است تا به عنوان جانشین سینان بولات سنگربان فعلی آنتورپ که قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد. اما با وجود علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران هنوز مشخص نیست که فصل آینده بووتز شماره یک خواهد بود یا خیر.

 ورود بووتز به این معنی نیست که انتقال علیرضا بیرانوند به آنتورپ لغو شده است. با این وجود این باشگاه امیداوار است تا انتقال دروازه‌بان شماره یک تیم ایران را تکمیل کند. بیرانوند فقط برای گذراندن آزمایش های پزشکی خود باید به بلژیک برود ، اما این امر در ماه های اخیر به دلیل وجود کروناویروس امکان پذیر نبوده است.بیرانوند 27 ساله به همین دلیل برای بدست آوردن جایگاه بولات باید با بووتز رقابت کند.

اما نکته جالب‌تر اینکه هواداران آنتورپ در نظرسنجی برگزار شده برای انتخاب دروازه بان فصل بعد تیمشان  کمتر از  20 درصد به گلر ملی پوش کشورمان رای داده اند و  بووتز با کسب 81 درصد آرا رای اعتماد بیشتری از سوی هواداران این تیم گرفته است.

بیرانوند دیروز در مواجهه با خبر خرید دروازه بان توسط آنتورپ اعلام کرده بود که خودئش به باشگاه گفته برای او رقیب بیاورند تا باعث پیشرفتش شود. اظهار نظری عجیب که تا حدودی مغایر با مناسبات فوتبال اروپاست و اساسا یک  باشگاه حرفه‌ای بر حسب نیاز خود دست به خرید بازیکن می‌زند.

باید دید در نهایت ماجرای حضور بیرانوند در بلژیک به کجا خواهد انجامید و او در صورت حضور در لیگ این کشور موفق به اثبات توانایی های خود در آنتورپ خواهد شد یا خیر.

کد خبر 521579

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha