طرح نصب نیوجرسی روی پل کالج با هدف جداسازی مسیر رفت و برگشت و کاهش تصادفات به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ اجرا شد.

نصب نیوجرسی روی پل کالج

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: پل کالج روی تقاطع خیابان های انقلاب و حافظ قرار دارد و از پل های پرتردد پایتخت محسوب می شود. روزانه بیش از هزاران وسیله نقلیه سبک و سنگین روی این پل تردد می کنند و نبود موانع جداسازی مسیرهای رفت و برگشت همواره سبب بروز تصادفات فوتی و جرحی روی این پل می شد. 
با پیگیری های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶ و پس از تایید اداره بررسی علائم مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، طرح نصب نیوجرسی روی پل کالج اجرایی شد.
«محمد عندلیب» معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه۶ در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: «بارها شاهد تصادف روی پل کالج بودیم که تعداد زیادی از این حوادث ناشی از برخوردهای روبرو یا به اصطلاح شاخ به شاخ بود. بنابراین پس از بررسی های کارشناسی مقرر شد مسیر رفت و برگشت روی پل کالج جداسازی شود.»
او ادامه داد: «با توجه به این که پل کالج قدمت زیادی دارد باید از موانعی متناسب با استقامت پل استفاده می شد از این رو نصب نیوجرسی های سبک در دستور کار قرار گرفت و عوامل اداره فنی و ترافیک شهرداری ناحیه یک منطقه کار را انجام دادند.»
به گفته عندلیب نصب نیوجرسی ها سبب روان تر شدن رفت و آمد وسایل نقلیه روی پل کالج شده است: «استقبال مردم از این طرح خوب بوده است و امیدواریم با این کار آمار تصادفات در این محور به حداقل برسد.»


 

کد خبر 520956

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha