فرماندار فومن از تخریب ۱۰ دهنه پل در سیل‌های اخیر در این شهرستان خبر داد و گفت: تکمیل پل‌های نیمه‌تمام مطالبه مهم مردم است.

تخریب پل اللرباغی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر،   محمدرضا محسنی در جلسه ستاد بحران فومن استان گیلان اظهار کرد: متأسفانه تکمیل پل‌های نیمه‌کاره در این شهرستان، طولانی شده و بهره‌برداری از این پل‌ها به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: با بررسی وضعیت این پروژه‌ها متوجه می‌شویم پل کلفت با اختصاص اعتبار بعد از دو سال تنها پیشرفت ۱۰ درصدی دارد و فقط تجهیز کارگاه شده است.

محسنی بیان کرد: برای تکمیل این پل نیازمند ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هستیم. باید از اعتبارات ملی برای تکمیل و بهره‌برداری از این پل استفاده شود.

فرماندار فومن از پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی پل سیدآباد در ۹ ماه گذشته خبر داد و گفت: تکمیل این پل نیز نیازمند اعتبار چهار میلیارد تومانی است. پل خسروآباد نیز ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: مهم‌ترین مطالبه مردم فومن، تکمیل پل کلفت است. متأسفانه تخریب این پل سبب شده که مردم مسیر دسترسی خود را به روستاهای اطراف از دست بدهند و قطعاً باید این پروژه تا قبل از فصل پاییز به اتمام برسد.

محسنی با تأکید بر لزوم ایمن‌سازی محور فومن به ماسوله در محدوده پیش‌حصار و حسین کوه، ادامه داد: نبود شانه خاکی یکی از مهم‌ترین دلایل وقوع تصادفات در این محور است. نصب روشنایی نیز از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.

کد خبر 520746

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha