مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
۰ نفر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان بیان کرد: طی سال گذشته در حوزه اشتغال هزار و ۴۱۸ فرصت شغلی تعهد شهرستان زرند بود که محقق شد.

اشتغال

به  گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جعفر رودری افزود: امسال براساس برنامه هماهنگ شده با دستگاه‌های اجرایی ۲ هزار و ۵۷۷ فرصت جدید شغلی برای شهرستان زرند پیش‌بینی شده‌است.

وی بیان کرد: بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن و خدمات وزن یکسانی در اقتصاد شهرستان زرند دارند، اما جهت‌گیری‌های توسعه در این شهرستان به سمت صنعت بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: شهرستان زرند ۳ درصد مساحت کرمان را با بیش از ۱۴۰ هزار نفر جمعیت شامل می‌شود. ۵۳ درصد جمعیت این شهرستان در حوزه شهری ساکن هستند و جمعیت شهری بالاتر از متوسط استان دارد.  

رودری بیان کرد: ۷۰ درصد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سال ۹۸ شهرستان زرند پیشرفت داشته است. در این سال ۹ پروژه‌ اقتصاد مقاومتی در شهرستان زرند تعریف شد که ۲ هزار و ۱۱۱ میلیارد تومان منابع برای این پروژه‌ها پیش‌بینی شده بود و در حال حاضر هزار و ۴۷۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها با هزار و ۷۶۰ نفر اشتغال را شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: حدود ۱۸۰ روستای دارای سکنه در شهرستان زرند داریم که در سال ۹۶ قراردادی مبنی بر مطالعه ۷۲ روستای به لحاظ توسعه اقتصادی و اجتماعی منعقد شد. اکنون این مطالعات به ‌اتمام رسیده و با هدف اشتغال و سرمایه‌گذاری در منطقه بود که در این راستا پروژه‌های تعریف شد که ۹۰ درصد این پروژه‌ها خصوصی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: شهرستان زرند ۶ پروژه قابل واگذاری در برنامه خود داشته که عمدتا ورزشی بوده‌اند اما انجام نشده‌است. شرکت‌های میدکو و فولاد زرند ایرانیان به عنوان معین‌های اقتصادی شهرستان زرند هستند.

کد خبر 520383

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha