چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
۰ نفر

مراسم تشییع جنازه جورج فلوید در کلیسای شهر زادگاهش هیوستن برگزار و تابوت طلایی او با یک کالسکه اسب‌دار تا گورستان بدرقه شد.

کالسکه حامل تابوت جورج فلوید

به گزارش همشهری آنلاین، هزاران نفر از مردم ایالت تگزاس برای وداع با فلوید بیرون کلیسا و در مسیر منتهی به گورستان جمع شده بودند. داخل کلیسای چشمه ستایش هم حدود ۵۰۰ مهمان اختصاصی گرد آمدند تا برای این شهروند سیاهپوست قربانی خشونت و نژادپرستی پلیس آمریکا طلب آمرزش و آرامش کنند.

سیلوستر ترمز، شهردار سیاهپوست هیوستن و ال شارپتن، فعال حقوق بشر از جمله سخنرانان مراسم بودند. جنازه جورج فلوید کنار قبر مادرش به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 520068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهمن IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    1 0
    20 نفراز فرزندان ارتش ونیروهای مسلح ودیگر نیروهای مرزبانی به شهادت رسیدند .اخبار درحد دوسه دقیقه نسبت به این عزیزان برنامه پخش نمود.اما متاسفانه متاسفانه وبازهم متاسفانه 3 هفته تمام است که تمام صدا وسیمای ایران شده مرد سیاهپوست بابا خجالت بکشید .اگر مردبود تصاویر سال قبل را نشان میدادید .آیا آنها انسان نبودند .آیا فرزندان این ملت که در کشتی کنارک به شهدت رسیدند جز و این خاک نبودند .بیائید خجالت خجالت خجالت بکشید ننگ برشما با این عدالتی که دارید.دیگر اعصاب برای خانواده ها نگذاشته اید
    • علی رضا IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
      0 0
      واقعاً حرف دل ملت ایران بویژه خانواده معظم شهدا را زدید اما کجاست آن چشم بینا وآن گوش شنوا