نماینده دادستان درباره وضعیت قاضی منصوری در پرونده طبری گفت: گمان می‌کنیم قاضی جنجالی فراری پرونده طبری در ایران است.

غلامرضا منصوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران،  غلامرضا منصوری، از قضات متهم در پرونده طبری که متواری است، اخیراً در ویدئویی مدعی شده که بیمار است و بزودی به ایران برمی‌گردد و پاسخگوی اتهامات خود خواهد بود.

دیروز در دومین جلسه دادگاه طبری، نماینده دادستان به این ادعا واکنش نشان داد و گفت: او هیچ گواهی پزشکی‌ای به دادسرا ارائه نداده و اگر ادعایی دارد، آن را برابر اصل به سفارت ایران تحویل دهد. او یک ماه بعد از دستگیری طبری از ایران خارج شد و تلفن خود را در ایران گذاشت!  

وی همچنین افزود: ما گمان می‌کنیم که ایشان در ایران است و به وقتش ایشان را احضار می‌کنیم.

غلامرضا منصوری قاضی دادگاه مطبوعات در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ است که در پرونده اکبر طبری جزو متهمان متواری اعلام شده است. منصوری اخیراً با انتشار ویدئویی مدعی شده که سفرش به خارج از کشور با هدف درمان صورت گرفته و به محض «باز شدن مرزها» به کشور بازمی‌گردد.

کد خبر 520062

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    2 0
    اینجاست
  • صادق IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    3 0
    نگاهش پر از فریب و مظلوم کشی است...
  • نیکنام IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    1 1
    از نویسنده این مطلب در شگفتم که چقدر ساده اندیشانه به مطلب پرداخته است و کوچکترین اشاره ای به این مسئله نکرده که چگونه قوه قضاییه نتوانسته پیگیر این مسئله شود که آیا ایشان از ایران خارج شده یا نه. این کار به راحتی از طریق اطلاعات موجود در سیستم مرزبانی موجود است. مگر اینکه ایشان قاچاقی از کشور خارج شده باشند.
  • IT ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    2 0
    "ما گمان می‌کنیم که ایشان در ایران است و به وقتش ایشان را احضار می‌کنیم"، فکر بسیار خوبی هست، اینجوری ایشون هم وقت کافی برای فرار دارند. اجرکم عندالله.