مشاوران و فعالان بازار معاملات مسکن از افزایش تدریجی فایل‌های فروش در بازار مجازی و بنگاه‌های املاک خبر می‌دهند.

مسكن هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، اگرچه از ابتدای سال جاری تاکنون به‌دلیل شرایط خاص شیوع کرونا حجم فایل‌های عرضه شده در بازار معاملات ملکی پایتخت کاهش چشمگیری پیدا کرده بود اما از ابتدای هفته جاری با بازگشت بخش زیادی از کسب‌وکارها به وضعیت عادی، حضور تدریجی برخی از فروشندگان مسکن در بازار قابل مشاهده است.  

واسطه‌های ملکی عنوان می‌کنند تعدادی از فروشندگان مسکن در بازار حاضر شده‌اند و فایل خود را برای فروش عرضه کرده‌اند. با این حال به گفته فعالان بازار ملک، نکته قابل‌توجه در خصوص فایل‌های عرضه شده از سوی این گروه از مالکان، قیمت پیشنهادی برای واحدهای مسکونی است.  

مشاوران املاک در اغلب مناطق پایتخت بیان می‌کنند: قیمت پیشنهادی برای فایل‌های عرضه شده بسیار بالا و حتی در برخی موارد عجیب و غریب است. از دیدگاه آنها، به نظر می‌رسد این گروه از فروشندگان با احتساب تورم احتمالی فصل تابستان، قیمت‌های پیشنهادی خود را ارائه داده‌اند. به همین دلیل تفاوت زیادی میان قیمت‌های پیشنهادی آنها در مقطع کنونی و همین‌طور ماه‌های گذشته است. از این رو شرایط برای خرید واحدهای مسکونی سخت‌تر از گذشته خواهد بود و شکاف بودجه خانوار و قیمت کل واحدهای مسکونی در بازار مسکن بیش از گذشته می‌شود.

در جدول زیر قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های مسکونی در مناطق مختلف شهر تهران که طی یک روز گذشته به بازار عرضه شده‌اند، آمده است.

کد خبر 519955

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    4 0
    سلام اقای روحانی جناب اقای ریسی تورو خدا یک فکری به حال مسکن کنید من میخوام برم داخل خیابان چادر بزنم