مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

ثبت ۶۰ اختراع بین‌المللی فناوران البرزی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در پارک علم و فناوری این استان انجام شد.

صنعت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه فناور نوفن حامی البرز مستقر در پارک علم و فناوری این استان که کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی نیز است از ثبت ۶۰ اختراع بین‌المللی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خبر داد.

مهران مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز دراین‌باره گفت: این شرکت در حوزه مالکیت فکری شامل ثبت اختراع، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

او افزود: خدماتی که شرکت مذکور ارائه می‌دهد علاوه بر موارد فوق شامل تبادل فناوری، شناسایی نیاز و پیدا کردن شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورهایی است که می‌توانند این نیازها را برطرف کنند و درنهایت ایجاد ارتباط بین طرفین فناوری است.

مهدوی گفت: این شرکت برای ارائه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان، کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی است که شرکت‌های متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال نیاز مربوطه خود را انتخاب کنند و این شرکت به‌عنوان کارگزار خدمت، این نیاز را تأمین خواهد کرد.

او افزود: حدود ۷۵ تا ۹۰ درصد این خدمات توسط صندوق نوآوری به‌صورت حمایتی و بلاعوض به شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه می‌شود و مبلغ این کمک‌ها در برخی موارد به حدود دویست میلیون تومان نیز می‌رسد.

کد خبر 519944

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha