سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده قتل رومینا گفت: هر نوع قتل اعم از فرزندکشی، همسرکشی یا مادر و پدرکشی جنایت است و با آن برخورد می‌شود و قطعا اشد مجازات برای قاتل در پرونده‌های اینچنینی اجرا می‌شود.

رومينا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در بیست و هفتمین نشست خبری خود درباره پرونده رومینا گفت: ما طرفدار عفو و گذشت اولیای دم هستیم و از آنها دعوت به عفو می‌کنیم. در لایحه حفظ کرامت بانوان آورده شده که اگر قتل به گونه ای شود که متهم قصاص نشود حتما مجازات باید تشدید شود. البته برخی از افرادی هم که یک روزی درباره عدم قصاص حرف می‌زدند و مطلب می نوشتند امروز داعیه دار قصاص پدر رومینا شده‌اند.

چندی پیش و در حادثه‌ای تکان‌دهنده رومینا اشرفی دختر نوجوان ۱۴ ساله تالشی به دست پدرش به قتل رسید و پدری وی با داس او را سر بُرید!

کد خبر 519933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 1
    تو آن زمانی باید عصبانی می شدی که دخترت بی حجاب و با صد قلم آرایش بیرون می رفت. آن روزی باید عصبانی می شدی که دختر شلوار لی چسبان پوشید.آن روزی باغیرتت بیرون می زند که دیدی دخترت مشغول چت و رفت و آمد با پسران نامحرم است.... اما کی عصبانی شدی؟ وقتی که دیگر غریزه دخترت کاملا بیدار شده بود و به دنبال ارضای این حق طبیعی دنبال همسر می گشت. آن وقت چه کردی؟ به جای آنکه دخترت را شوهر بدهی، او را کشتی.