معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید تلاش کنیم واحدهای راکد و نیمه‌ تعطیل به چرخه تولید برگردند، همچنین مشکلات واحدهای در آستانه ورشکستگی احصا شود.  

تولید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، الله‌کرم نصیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری، ۲۰ خردادماه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی استان اظهار کرد: تمامی مردم و مسئولان بر مشکلات حوزه ارتباطات تلفن همراه در استان اذعان دارند، وجود مشکلات در حوزه ارتباطی پس از گذشت حدود ۳ دهه از زمان راه‌اندازی این تکنولوژی در کشور زیبنده نیست و برای مشکلات این حوزه باید راهکار عملیاتی ارائه شود.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تحریم‌ها موجب شده است که نتوانیم برخی از تجهیزات مورد نیاز برای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی را وارد کنیم، اپراتورهای همراه اول باید تلاش کنند در کمترین زمان مشکلات عدم پوشش تلفن همراه را در شهرها و روستاها برطرف کنند که این امر مستلزم صرف هزینه در بخش‌های مختلف است.  

وی خاطرنشان کرد: کارگروهی برای حل مشکلات ارتباطی در حوزه تلفن همراه در چهارمحال و بختیاری تشکیل شود و مشکلات احصا شده به سرعت توسط این کارگره برای برطرف شدن پیگیری شود.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعدادی از واحدهای تولیدی به علت بدهی توسط بانک‌ها تملک شده‌اند، نباید اجازه دهیم این واحدها بیشتر از این دچار خسران شوند.  

وی عنوان کرد: در جذب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در بخش صنعت و کشاورزی با مشکلاتی مواجه هستیم، باید تلاش کنیم تسهیلات تبصره ۱۸ و تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در کوتاه‌ترین زمان ممکن جذب شود.  

نصیری تأکید کرد: در حال حاضر بحث سرمایه در گردش مهم‌ترین مشکل واحدهای تولیدی است، برای حل این مشکل نیاز است راهکارهای عملیاتی توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی برای حل مشکل پیشنهاد داده شود.  

کد خبر 519836

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha