یک فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: احمدی‌نژاد الان موقعیت اجتماعی خوبی میان طبقات متوسط به پایین جامعه دارد و این اقشار هوادار او هستند. البته او موضوعاتی دارد که باید بررسی و حل و فصل شود.

مرتضی طلایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نامه نیوز، مرتضی طلایی، فعال سیاسی اصولگرا درباره نحوه ورود اصولگرایان به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: مجموعه های عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کنار هم به تفاهم می رسند و یکپارچه عمل می کرد و نتیجه این تفاهم و یکپارچگی نیز کام ملت را شرین خواهد کرد.

وی افزود: شورای ائتلاف در انتخابات مجلس تجاربی به دست آورد، ضعف ها و قوت های خودش را شناخت و متوجه شد در فرایند تصمیم گیری با چه فرصت ها و تهدیدهایی مواجه است. با توجه به این تجربه ارزشمند شورای ائتلاف برای پیشبرد سازوکار انتخاباتی ۱۴۰۰ باید جامعیت کافی و لازم را برای خودش ایجاد کند.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: شورای ائتلاف بدون آنکه کسی را از قلم بیاندازد، باید همه بزرگان و شخصیت های برجسته در جریان اصولگرا را به مجموعه وارد کند به طوری که هیچ کسی بیرون نماند تا همه این بزرگان با توجه به جوانب مختلف مسائل داخلی و بین المللی بهترین تصمیم را برای انتخاب نامزد بگیرند. معتقدم در اوضاع کنونی دولت سیاستمدار نمی خواهیم، باید دولتی روی کار آید که کارگری مردم را بکند.

وی درباره ورود احمدی نژاد به عرصه انتخابات ریاست جمهوری و رقابت گفتمانی او با گفتمان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یادآور شد: آقای احمدی نژاد متفاوت از دو جریان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب است. در واقع باید به او به عنوان یک پدیده سوم نگاه کرد چون در هیچ کدام از دو جریان سیاسی تعریف نمی شود.

مرتضی طلایی اظهار کرد: آقای احمدی نژاد الان موقعیت اجتماعی خوبی میان طبقات متوسط به پایین جامعه دارد و این اقشار هوادار او هستند. البته آقای احمدی نژاد موضوعاتی دارد که باید بررسی و حل و فصل شود.

وی افزود: اطرافیان آقای احمدی نژاد اعلام کردند «آقای احمدی نژاد برای نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ آمادگی دارد اما دنبال رایزنی برای حل مسائلش با شورای نگهبان است». اگر شورای نگهبان روزی به این نتیجه برسد که آقای احمدی نژاد صلاحیت ورود به انتخابات ریاست جمهوری را دارد در چنین صورتی او رقیب هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خواهد بود، نه فقط اصولگرایان.

طلایی درباره احتمال نامزدی محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای قالیباف تکلیف‌گراست و به تکلیف عمل می کند. شخصا معتقدم آقای قالیباف چهار سال در مجلس یازدهم می ماند تا به دولت انقلابی آینده کمک می کند اما اگر به آقای قالیباف تکلیف شود که پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری بگذارد، موضوع فرق می کند و نمی توان از الان برای آن وضعیت پیش بینی را مطرح کرد. فعلا آقای قالیباف در سنگر مجلس محکم ایستاده است تا موتور مجلس را به جریان بیاندازد و به یاری خدا کام مردم از آثار روی کار آمدن یک مجلس انقلابی شیرین شود.

وی درباره احتمال کاندیداتوری سعید جلیلی برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اخباری که می شنویم اسم خیلی از دوستان مطرح است که دارند  برای حضور در این عرصه خودشان را آماده می کنند اما اینکه کدام عزیزان قطعا ثبت نام می کنند، نمی دانم.

کد خبر 519822

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha