نشریه مجاهد که دیدگاه‌های گروهک منافقین را بازتاب می‌دهد، در یکی از شماره‌های اخیر خود تصویر ۱۵ بازیگر و یک ورزشکار ایرانی را روی جلد برد.

تصوير بازيگران ايراني روي جلد مجاهد

به گزارش همشهری آنلاین، انتشار تصویر چهره گریان پرستو صالحی در شبکه‌های اجتماعی در یکی دو روز اخیر از احضار این بازیگر کم‌کار تلویزیون به دادسرای فرهنگ و رسانه خبر می‌داد. او در پست خود نوشته بود به دلیل زدن پست‌های انتقادی، حضور در مراسم تشییع پیکر قربانیان سقوط هواپیما و انتقاد و اعتراض و مطالبه‌گری به دادسرا احضار و با قرار وثیقه آزاد شده است. صالحی در بخشی از پست خود چنین آورده بود: «من امروز نترسیدم، تمام شدم! موقعی که برای وثیقه، جواز کسب و سند خواستن ازم برای اینکه بازداشت نشم موقتا و من نداشتم، اون‌ لحظه تمام شدم! شاید هنوز باورم نشده بود که انتقاد، اعتراض و مطالبه‌گری جرم است، بزه است و من بزه‌کار... انتشار این خبر هم جرمی دیگر اضافه خواهد کرد به پرونده‌ام ولی این آخرین جرمم را هم مرتکب می‌شوم و تمام می‌کنم.»

نکته‌ای که شاید در این میان مغفول مانده باشد، واکنش برخی بازیگران ایرانی به خبر مرگ خواننده‌ای قدیمی است که همکاری و همراهی با گروهک تروریستی منافقین را در کارنامه داشت. شهلا صافی‌ضمیر با نام هنری مرجان بارها با حضور در مقر و گردهمایی‌های مجاهدین خلق از مریم رجوی، سرکرده این گروه و جنایت‌های آنها علیه مردم ایران حمایت کرده بود. از این رو، تصور می‌شد خبر مرگ او در صفحه‌های مجازی بازیگران ایرانی چندان بازتاب نداشته باشد. همه می‌دانند منافقین تروریست منفورترین گروهک نزد مردم ایران هستند و کسانی که با آنها همراهی و همکاری کنند، از این قاعده مستثنا نیستند.

اما آنچه در عمل رخ داد، بی‌اعتنایی برخی چهره‌ها به پیشینه تیره و تار خواننده قدیمی بود. پس از آنکه بازیگران و ورزشکاران در صفحه‌های شخصی خود مرگ این خواننده را تسلیت گفتند، نشریه مجاهد فرصت را غنیمت شمرد و در شماره روز ۱۸ خرداد ۹۹ خود تصویر علی کریمی و ۱۵ بازیگر را بالای تیتر «سوگ هنرمندان در مرگ بانو مرجان» منتشر کرد. حالا شاید بهتر بتوان یکی از دلایل ناگفته احضار پرستو صالحی را درک کرد؛ همراهی احتمالا نادانسته و ناخواسته با مجاهدین خلق و گرامی داشتن یاد خواننده‌ای که آرزوی در آغوش کشیده شدن مریم رجوی در تهران را برای همیشه با خود به گور برد!

کد خبر 519744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    18 4
    اطلاعات عمومی این بازیگران خیلی بالا نیست نگران نباشید
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    6 2
    کار هنری را با سیاسی قاطی نکنید تا ارعاب و سکوت ایجاد کنید
  • آدم حواس جمع IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    8 3
    ورود همشهری آن لاین را به جمع جاعلان فتوشاپی تبریک می گویم.