مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۱۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس بوشهر و کرمان خبر داد.

تریاک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر، یک محموله مواد مخدر که از شرق کشور در حال انتقال به استان بوشهر بود، شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان این مواد را در یکی از استان‌های شرقی تهیه کردند و قصد داشتند آن را از مسیر استان کرمان به استان بوشهر قاچاق کنند که در تور اطلاعاتی مأموران پلیس گرفتار شدند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر و کرمان در عملیاتی ضربتی و هوشمندانه در نزدیکی شهر سیرجان خودرو سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

سردار واعظی بیان کرد: در بازرسی به‌عمل‌آمده از این خودرو ۱۱۹ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد،  بی‌شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با موادمخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار در مورد این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام مؤثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

وی خاطرنشان کرد: بلای خانمان‌سوز اعتیاد به موادمخدر ریشه بسیاری از جرائم و معضلات اجتماعی به شمار می‌رود که ریشه‌کنی این پدیده شوم، عزمی ملی و مشارکت حداکثری مردم و تمام نهادها و دستگاه‌ها را می‌طلبد.

کد خبر 519709

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بوشهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha