مادر ۳۲ ساله زرندی که همراه همسر و دو دختر ۱۱ و ۶ ساله‌اش در کرمان زندگی می‌کنند، با خوراندن متادون به دخترانش به‌ نام‌های سوگند و فاطمه آنها را کشت و در همان روز هم توسط پلیس دستگیر شد.

دستگیری زن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، سرهنگ کوروش احمدیوسفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان درباره جزئیات ماجرای قتل دو دختر ۶ و ۱۱ ساله در کرمان به دست مادرشان که پنجشنبه گذشته رخ داد، گفت: همسر این زن سال‌ها به موادمخدر اعتیاد داشت و همین موضوع باعث شده بود که این زن از حدود ۶ ماه پیش تصمیم به طلاق بگیرد و به اتفاق دو دخترش به خانه پدری نقل مکان کند.

وی در پاسخ به این سؤال که نحوه خوراندن قرص‌ها به چه صورتی بوده تصریح کرد: ظاهراً این مادر برای اینکه بچه‌ها طعم قرص‌ها را متوجه نشوند آن را داخل شربت نعنا ریخته و ساعت ۱۱ شب به هر دو دخترش خورانده و شب تا صبح نیز در کنار آنها نشسته بود. حتی قصد داشته پس از اینکه آنها فوت می‌کنند خودش را هم بکشد که خونریزی از دهان بچه‌ها باعث شده تا او در یک لحظه از ترس شروع به فریاد زدن کند و خانواده‌اش را در جریان قرار دهد که پس از آن مأموران اورژانس به محل می‌آیند و اعلام می‌کنند که هر دو کودک فوت کرده‌اند و متهم دستگیر می‌شود.

سرهنگ یوسفی افزود: تحقیقات اولیه پلیس نشان می‌دهد که او به خاطر اعتیاد همسرش و رفتارهای بیمارگونه وی سال‌ها با اضطراب و نگرانی و ترس از سوء قصد همسر معتادش به خود و فرزندانش زندگی می‌کرده و همچنین به خاطر ادامه زندگی با این مرد مدام از سوی خانواده و فامیل مورد سرزنش و طعنه قرار داشته و در رنج به سر می‌برده و همین مسأله باعث شده تا او سرانجام دست به چنین جنایتی بزند و تصمیم بگیرد تا خود و فرزندانش را قربانی کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان در ادامه گفت: هر چند این زن خودش مدعی است بیماری روانی دارد اما وضع ظاهری این مادر نشان نمی‌دهد که او مشکل روانی داشته باشد اما تا تکمیل تحقیقات پلیس و نظریه کارشناسی پزشکی قانونی باید منتظر بمانیم اما در حال حاضر مأموران در خصوص ابعاد پیدا و پنهان این ماجرا و بررسی روانشناختی تحقیق می‌کنند.

کد خبر 519579

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    2 0
    وای خداااای من....بعضي از مامردم دیگه چقدربی رحم وبی دین شدیم!!