مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: مشترکین صنعتی که نسبت به کاهش پیک‌بار در ساعات اوج مصرف اقدام کنند، پاداش دریافت می‌کنند.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، داود سلیمانیان دوشنبه ۱۹ خرداد افزود: این طرح از ۱۷ خردادماه  ۹۹ آغاز ‌شده و تا پایان مردادماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در این طرح از صاحبان واحدهای صنعتی درخواست می‌شود مصرف خود را از ساعت ۱۳ تا ۱۷ کاهش دهند تا از خاموشی‌های اضطراری و ناخواسته در استان جلوگیری شود.

به گفته این مسئول، پاداش این صنایع به میزان اختلاف مصرف در ساعات اوج بار نسبت به مصرف یک ماه گذشته این شرکت‌ها بستگی داشته و از طریق نرم‌افزار سامانه مدیریت پیک‌بار کشور محاسبه می‌شود.

مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم بیان کرد: تاکنون یک هزار و ۳۰۰ نفراز صاحبان صنایع به عقد تفاهم‌نامه با شرکت توزیع نیروی برق استان اقدام کرده‌اند تا در ساعات اوج مصرف، نسبت به کاهش مصرف برق اقدام کنند.

سلیمانیان ادامه داد: سال ۹۸ بیش از ۴۱ میلیارد ریال تشویقی در قبوض مشترکین صنعتی اعمال شد. در صورت اعمال خاموشی اضطراری و عدم ثبت نام مشترکین، به آنها پاداشی پرداخت نخواهد شد.

وی گفت: شرکت‌هایی که دیزل ژنراتور برق دارند، در صورتی‌که شماره سریال ژنراتور را در اختیار شرکت برق قرار دهند، این شرکت نسبت به درخواست گازوییل به نرخ دولتی از شرکت نفت اقدام می‌کند.

مدیر دفتر مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم افزود: از صاحبان صنایع بزرگ درخواست داریم نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت برق اقدام و به مفاد تفاهم‌نامه عمل کنند تا بتوانیم بدون خاموشی از پیک‌بار تابستان عبور کنیم.

کد خبر 519479

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha