بازارچه مجازی و فروش آنلاین محصولات دامی، زراعی و باغی و صنایع‌دستی بانوان روستایی قزوین روز دوشنبه در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان افتتاح و راه‌اندازی شد.

فروشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، آئین رونمایی از فروشگاه مجازی و آنلاین فروش محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی بانوان روستایی با حضور صدیقه ربیعی مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری قزوین، میثم حصاری معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین و جمعی از مسئولان در روستای هدف گردشگری الولک برگزار شد.

این بازارچه مجازی با هدف کمک به بازاریابی محصولات روستا و تولیدات زنان روستایی راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهکده راه سبز کاسپین به‌عنوان متولی این طرح در این مراسم گفت: راه‌اندازی این فروشگاه مجازی به ابتکار این شرکت بوده و با هدف توسعه کسب‌وکارهای روستایی و حمایت از بانوان روستایی هنرمند و شاغل در عرصه صنایع‌دستی بوده است.

مریم وزین افزود: اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات قزوین و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در اجرای این طرح به ما کمک کرده و همراهی داشته‌اند.

این کارآفرین حوزه بانوان گفت: در قالب این طرح محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی تولیدشده از سوی بانوان روستایی قزوین از طریق شبکه‌های اجتماعی معرفی و به فروش می‌رسد.

وی اظهار کرد: فروش مجازی محصولات یادشده را به داخل کشور منحصر و محدود نکرده‌ایم و به دنبال بازاریابی خارجی و صادرات آنها به کشورهای همسایه از جمله ارمنستان و ترکیه نیز هستیم.

وزین افزود: فروشگاه مجازی این تعاونی دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است، تلاش داریم تا همه محصولات روستایی استان در این فروشگاه قابلیت عرضه داشته باشند و فعلا تلاش داریم تا در هر شهرستان یک روستا را به‌عنوان پایگاه معرفی و فعال کنیم و در همین راستا نخستین پایگاه خود را در روستای الولک راه‌اندازی کرده‌ایم.

محصولات این فروشگاه تعاونی از طریق مراجعه به پایگاه www.dehkadehshop.ir  قابل‌ملاحظه و دسترسی است.  

کد خبر 519457

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha