مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
۰ نفر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: نشان جغرافیایی سوهان ثبت بین‌المللی شد. با این نشان مالکیت معنوی و فکری سوهان از آن استان قم است.

سوهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اسرافیل شعاعی عنوان کرد: برای حفاظت از نام، اصالت و حقوق مالکیت فکری محصولات در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، نشان جغرافیایی محصولات در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ثبت می‌شود.

وی اضافه کرد: این مساله علاوه برافزایش ارزش‌افزوده، سهولت درصادرات و واردات، نظم‌بخشی و کیفی نمودن بازار داخلی و ماندگاری محصولات در بازارهای صادراتی و تبلیغ آن‌ها و ارزآوری بیشتر برای کشور را به همراه دارد.

به گزارش دوشنبه ۱۹ خرداد روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قم، شعاعی همچنین اهمیت حفظ اصالت و مالکیت منطقه‌ای سوهان قم را مورد تاکید قرارداد و اظهار داشت: پس از ثبت ملی سوهان قم در مرکز مالکیت معنوی قوه قضائیه، تصمیم به ثبت بین‌المللی این سوغات ارزشمند استان گرفته شد که در سال ۹۹ و "جهش تولید" این کار به سرانجام رسید.

این مسئول یادآور شد: ثبت نشان بین‌المللی سوهان قم باوجود شرایط سخت ناشی از تحریم‌ها انجام ‌گرفته که مساله ارزشمندی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم افزود: با استفاده از ظرفیت این نشان، افزایش کیفیت، ماندگاری محصول، مطالعه بازارهای هدف و تبلیغات مؤثر و گسترده، می‌توان سهم صادراتی و ارزآوری این محصول را هرساله افزایش داد.

کد خبر 519389

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha