مدیرعامل شرکت مترو تهران از آغاز ساخت ورودی جنوبی ایستگاه استاد معین در خط ۴ مترو خبر داد.

ايستگاه استاد معين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم کلنگ‌زنی ساخت ورودی جنوبی ایستگاه استاد معین در خط ۴ متروی تهران و نیز مجتمع ایستگاهی مجاور این ایستگاه با حضور علی امام مدیر عامل شرکت مترو و شهردار منطقه ۹ تهران برگزار شد.

به گفته علی امام مدیر عامل شرکت مترو، ابلاغیه ساخت ورودی جنوبی ایستگاه استاد معین، آذر ماه سال گذشته به پیمانکار ارسال شد؛ اما به دلیل اینکه ساخت مجتمع ایستگاهی نیاز به تهیه پروانه ساختمانی داشت عملیات عمرانی این پروژه به تازگی آغاز شده است.

امام عنوان کرد: پس از انجام عملیات گودبرداری و رسیدن پروژه به سطح زمین، ورودی جنوبی ایستگاه استاد معین ساخته و پس از آن ادامه ساخت عملیات عمرانی مجتمع ایستگاهی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به اینکه پیمانکار موظف است در صورت تأمین منابع مالی تا پایان سال پروژه ورودی جنوبی ایستگاه استاد معین را تکمیل کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ضلع جنوب خیابان آزادی از چهارراه ولیعصر (عج) تا میدان آزادی تنها ایستگاه شادمان دارای ورودی جنوبی است، ورودی دوم ایستگاه استاد معین دومین ورودی جنوبی خط ۴ متروی تهران از ایستگاه تئاتر شهر تا میدان آزادی است.

او در پایان تأکید کرد: با توجه به برگزاری مراسم‌های مختلف ملی و مذهبی از جمله برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس در محدوده میدان انقلاب تا خیابان آزادی راه‌اندازی ورودی جنوبی این ایستگاه یکی از نیازهای اصلی شرکت بهره‌برداری متروی تهران برای تقسیم جمعیت هنگام خروج از ایستگاه مترو در روزهای پر ازدحام است.

کد خبر 519307
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha