مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
۰ نفر

پروژه توسعه، بازسازی و ارتقا تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو شهر قم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال مورد توسعه در هفتمین هفته از پویش الفبایران با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و استاندار قم به بهره‌برداری رسید.

تصفیه‌خانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، پروژه توسعه، ارتقا و بازسازی تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو قم که از آبان ماه سال ۹۷ آغاز شد و در روزهای پایان سال ۹۸ به پایان رسید و امروز با حضور مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، دکتر سرمست استاندار و جمعی از مسئولان استان قم در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

این تصفیه‌خانه با ظرفیت تصفیه ۵۰ هزار مترمکعب فاضلاب در شبانه‌روز و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت زیرپوشش با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

بهبود تصفیه فیزیکی، نوسازی تجهیزات الکترومکانیکال فرسوده، ارتقا ایمنی واحد کلرزنی و تکمیل محوطه‌سازی از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه، ارتقا و بازسازی تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو شهر مقدس قم به انجام رسیده است.

یادآور می‌شود در حال حاضر شبکه فاضلاب در ۵۰ درصد شهر قم اجرا شده و نزدیک به ۴۰ درصد جمعیت شهر زیرپوشش این شبکه قرار دارند.

کد خبر 519264

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha