مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی(وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) با هدف مدیریت مصرف بهینه و تلاش در حفظ محیط زیست در این استان کلید خورد.

دو گانه‌سوز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سعید جمشیدی دوشنبه ۱۹ خرداد افزود: تمامی مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی استان مرکزی رایگان است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: اولویت این طرح با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کنند و مشمولان باید در اسرع وقت در سامانه مذکور به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآروده‌های نفتی منطقه استان مرکزی اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران ترویج سی‌ان‌جی به‌عنوان یک سوخت ملی مورد تاکید و ابلاغ شورای اقتصاد کشور است که با اجرای طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان تحقق خواهد یافت.

جمشیدی به رونمایی سامانه دوگانه سوزکردن رایگان خودروهای عمومی اشاره کرد و گفت: متقاضیان با وارد شدن در سامانه و ثبت شماره ملی و تلفن همراه خود نوبت می‌گیرند و براساس آدرس و محل زندگی مالکان خودرو درخواست آن‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

این مسئول بیان کرد: با اجرای این طرح بیش از یک میلیون و ۴۶۰هزار خودرو با اعطای تسهیلات رایگان از طرح گازسوز شدن استفاده می‌کنند و این اقدامی برای بهبود شرایط زیست محیطی است.

کد خبر 519182

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha