یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک گنبدکاووس بر اساس نظام ارزیابی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به عنوان مراکز برگزیده سال ۹۸ کشور انتخاب شد و نشان زرین دریافت کرد.

کانون پرورش فکری گلستان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک گنبدکاووس یکشنبه ۱۸ خرداد گفت: میانگین افزایش ۱۰ درصدی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی نسبت به ۲ سال قبل، اجرای ۱۵ مرحله برنامه فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده از سیل سال ۹۸، شرکت در طرح بازآفرینی مناطق کمتر توسعه یافته شهری به‌ویژه محله سیدآباد و عضویت افزون بر ۴۰ کودک و نوجوان این محله در کانون از جمله اقدامات موثر برای انتخاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک گنبدکاووس درجمع مراکز برتر کشور بود.

ندا جلالی اظهار کرد: مستندات ارسال شده به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور شامل افزایش نفرات برگزیده مسابقات فرهنگی، ادبی، هنری و کتابخوانی و نیز رشد تعامل برون سازمانی مرکز شماره یک گنبدکاووس، از سوی کارشناسان بررسی و مورد تایید قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از تایید نهایی مستندات، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک گنبدکاووس که از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را آغاز و هم اکنون افزون بر چهار هزار عضو دارد، به عنوان مرکز موفق معرفی و درجمع مراکز برگزیده کشوری قرار گرفت.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان، ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارد.

کد خبر 518965

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha