یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

برخی از کاربران گوشی آیفون ۱۱ می‌گویند بلافاصله بعد از باز کردن قفل این گوشی، رنگ سبز عجیبی روی نمایشگر تلفن‌های همراه آن‌ها ظاهر و بعد محو می‌شود.

آیفون 11

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از انگجت نوشت: هنوز مشخص نیست این امر به چه دلیلی اتفاق می‌افتد. اما با توجه به شکایت‌های کاربران آیفون که در وب‌سایت‌های ردیت و مک‌رومرز منتشر شده است، این اختلال بیشتر در دستگاه‌های آیفون ۱۱، ۱۱Pro و ۱۱ Pro Max دیده می‌شود. به نظر می‌رسد برخی از کاربران آیفون ایکس و ایکس اس نیز با این اختلال روبه‌رو شده‌اند.

کاربران ادعا می‌کنند هنگامی که دستگاه در محیط تاریک و در حالت Dark Mode و Night Shift  قرار دارد این رنگ سبز مشخص می‌شود. این گروه از کاربران ادعا می‌کنند پس از عرضه آپدیت ۱۳.۴ iOS سیستم عامل این اختلال به وجود آمده است. گروه دیگری از کاربران نیز پس از آپدیت سیستم عامل دستگاه به ۱۳.۵ iOS متوجه این اختلال شده‌اند.

در این میان فقط یک کاربر ادعا می‌کند پس از آپدیت دستگاه به سیستم عامل ۱۳.۵.۵ iOS که هم‌اکنون در وضعیت بتا و آزمایشی است، رنگ سبز مذکور از بین رفته است. بنابراین به نظر نمی‌رسد اختلال مذکور به نرم‌افزار مربوط باشد.

کد خبر 518849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha